טלפון: 050-9890070  |  משרד: 03-9460338  |  דוא"ל: livneisr@inter.net.il  |  צור קשר

דרישות לקוח מיוחדות

כמה פעמים פנה אליך המנכ"ל או נציג לקוח בארץ ואמר לך שהגיע שאלון אינסופי מלקוח שביקש לענות עליו תוך שבועיים כי אנחנו כבר מאחרים....?

 

האם יצא לך להיות במקום בו סוקר של חברת על טכנולוגית צריך להגיע ואינך יודע בדיוק איך להיערך? ואיך לא ליפול במבדק?

למי שנתקל בכך בפעם הראשונה זה די מפתיע ודי מלחיץ, למי שכבר היה שם זאת איננה הפתעה אך עם זאת זה תמיד לא בזמן ונשאלות שאלות רבות. איך עונים לדבר הזה? מהיכן מתחילים? מה אני צריך לשנות או איך להציג נכון את מה שכבר אני עושה? אין לי זמן להשקיע בכך..


חברות המוליכות את תחום הביטחון תעופה וחלל בעולם ובישראל מגדירות בצורה נרחבת ומדויקת את דרישותיהן מספקיהן. הדרישות לספקים יכולות לסוב סביב הרבה נושאים- פיתוח והנדסה, ייצור, שירות, רכש ואספקה, מערכות מידע, הערכות להמשכיות עסקית ורציפות תפקודית, ניהול סיכונים, סביבה, בטיחות ובריאות עובדים ועוד ועוד

הטמעת מערכות פיתוח, סביבה, בטיחות, בריאות, המשכיות, רכש ועוד ועוד יכולה להיות מורכבת יקרה וארוכה מאד, ללא יעוץ מתאים וללא ליווי קרוב ותפור לצורכי הלקוח.

עקרונות חשובים בעת טיפול בדרישות מיוחדות

  • ניתנות לעיכול ע"י הלקוח ללא צורך בהשקעות גדולות מידי​

  • לוח זמנים סביר ומתחשב בשאר הפעילויות בארגון

  • הטמעה אפקטיבית ויכולת המשך טיפול עצמאית של הארגון

  • כלים ושיטות פשוטים ליישום

  • בניית תהליכי בקרת מנהלים

חברת מעוף מציעה אבחון מהיר וזול, כזה שיתן תמונת מצב ברורה ועל בסיסו תוכל לקבל החלטות לאן להמשיך ואיך להתקדם

צור קשר כאן